سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت در کرج – طراحی سایت کرج ملی سایت

 

 

پروسه ی تولید و توسعه اپلیکیشن در کرج

با کارشناسان ملی سایت  مشورت نمایید

امکان دریافت مشاوره رایگان از سوی کارشناسان ما، در راستای ساخت برنامه کاملا متناسب با نیازهای کسب‌وکارتان فراهم شده است. همچنین می‌توانید در خصوص شرکت ما، تجربیات تیم و نحوه ارائه خدماتی صاف و شفاف بیشتر بدانید.

طرح اختصاصی دریافت کنید

مرکز ما با اختصاص برنامه‌نویسی حرفه‌ای و دارای سابقه کار مشابه به فعالیت شما، این نوید را به شما می‌دهد که علاوه بر توسعه برنامه، شما می‌توانید در طول تمامی مراحل ساخت، مدیریت پروژه و خدماتی با تضمین کیفیت دریافت کنید.

دریافت گزارش‌های روزانه

یکی از مزایای شرکت که در افزایش اعتبار ما نقش بسزایی ایفا نموده است، امکانی است که مشتری در کلیه مراحل می‌تواند از وضعیت پروژه‌ی خود آگاه شود. طراحان اپلیکیشن ما در کرج در طی ساعات کاری هر گونه مراجعه حضوری، تماس تلفنی و نظر و پیشنهادی از سوی مشتریان خود را پاسخگو می‌باشند.

سورس کد شخصی خودتان را داشته باشید

از صفر تا صد خدمات و حقوق اپلیکیشنی که ساخته می‌شود، به مشتری تعلق دارد. گفتنی است که در طی تکمیل پروژه نیازی به پرداخت هزینه صدور مجوز نیست بلکه پس از اتمام برنامه، کد منبع اختصاصی و حق مالکیت معنوی را منتشر خواهیم کرد. هیچ‌گاه فراموش نکنید که تیم ما برای شما کار می‌کند.

راه‌حل‌های سفارشی

ملی سایت با ارائه راه‌حل‌های سفارشی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، هوش کسب‌و کار (BI)، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی، مدیریت اسناد، حفاظت از تقلب، رمزگذاری امنیتی، برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP، خدمات مبتنی بر مکان (LBS)، خدمات خودکفا، و بیشتر، موفق شده تا خود را از سایر شرکت‌ها متمایز نماید.

راه‌حل‌های توسعه و طراحی اپلیکیشن در کرج

ما برای توسعه اپلیکیشن راه‌حل‌های نرم‌افزاری مختلفی از جمله نمونه‌سازی، تست، انتشار، ادغام و استقرار، تهیه پشتیبان و بازیابی، مهندسی مجدد و همچنین توسعه اپلیکیشن سفارشی برای سیستم عامل‌هایی مانند دسکتاپ، موبایل، وب، سازمانی، با پشتیبانی مداوم برای مدیریت کامل را در دست اجرا داریم.

ظهور و توسعه پایدار

تیم ما حاضر به انجام توسعه اپلیکیشن‌های تحت وب از جمله تجزیه و تحلیل، شاخص‌های عملکرد کلیدی، گزارش زمان واقعی، سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)، رابط کاربر گرافیکی (GUI)، چندرسانه‌ای و داشبورد اداری را به انجام می‌رسانیم.

 

طراحی اپلیکیشن در کرج UI/UX

کارشناسان فعال در مجموعه ما راه‌حل‌های UI / UX را ارائه می‎نمایند. از جمله رابط کاربر برای تلفن همراه، دسکتاپ و برنامه‌های کاربردی وب با استفاده از زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت، HTML و CSS برای ایجاد عناصر GUI.

پانوشت :طراحی سایت در کرج | طراحی سایت کرج | طراحی سایت تهران | طراحی سایت |طراحی سایت ارزان | طراحی سایت ارزان کرج | طراحی اپلیکیشن در کرج | قیمت طراحی سایت | قیمت طراحی اپلیکیشن